2013.02.09. 09:00          



Húsz év után Szigetvár elhagyására kényszerült

Óvodás korától két évtizeden keresztül birkózott szülővárosában, Szigetváron Módos Péter, aki immár olimpiai bronzérmesként kényszerült klubcserére. Február 8-án, pénteken véglegesítették szerződését a Budapest XVI. kerületében működő Kertvárosi Sport Egyesület vezetőivel.

Módos Péter_MOB.jpg

     „Ha valaki, én tényleg az utolsó percig kitartottam, mert nagyon szeretem Szigetvárt. Amikor szőnyegre léptem, mindig a városért is küzdöttem. Most viszont egyszerűen tarthatatlanná vált a helyzetem. A helyi vezetők hónapokon át csak hitegettek, majd néhány nappal az átigazolási határidő lejárta előtt adtak egy szerződéstervezetet, amit én aláírtam, ők viszont az utolsó napon, január 31-én visszamondtak.

Ha a beszélgetéseink elején őszintén megmondják, hogy nincs realitása a megtartásomnak, egy szót sem szólok. Így viszont kissé megalázónak tartom a történteket. Szerencsére az engem már korábban megkereső Kertvárosi SE tartotta ajánlatát, így nem estem két szék közül a padlóra, hanem aláírtam hozzájuk.” 

     - És az operált válla hogy van?

     „Sajnos, már harmadszor is a rakoncátlankodó bal vállamat kellett megműteni, ráadásul mindhárom alkalommal más és más volt a sérülésem. Ennek ellenére folyamatosan javulok, s a beavatkozást követő negyedik héten járva, már elkezdhettem a gyógytornázást. Ha minden jól megy, úgy április közepén kicsikkel óvatosan elkezdhetek gyakorolni. Az augusztusi, Budapesten esedékes világbajnokságon pedig nagyon szeretnék aranyérmet szerezni! Azután tovább, előre, mert a fő cél a 2016-os olimpia, ahol a bajnoki cím megszerzése a célom.”

Bronzérmesek_Módos Péter kiemelése2.jpg

                                                                 Módos Péter pirosban

     - Mit szól az új szerzemény nagyra törő terveihez a Kertvárosi SE elnöke, az 1996-os, atlantai olimpiára birkózóként, a pekingi és a londoni játékokra pedig mérkőzésvezetőként kijutott Bacsa Péter?

     „Jómagam a lakhelyemet és a vállalkozásomat illetően egyaránt a közelmúltban tértem vissza a XVI. kerületbe. 2012. októberében választottak meg az immár hét szakosztályt működtető Kertvárosi SE elnökévé. Természetesen örülök, hogy az Önkormányzat hathatós támogatásával sikerült Módos Petit leigazolnunk, akinek sportemberi tulajdonságai és közismert fanatizmusa számunkra kellő garancia arra, hogy ő mindent el fog követni az önmaga által igen magasra helyezett mérce átugrásáért.”

    

 

süti beállítások módosítása