2012.10.13. 09:53          



Az olimpiai mozgalom támogatása a legfontosabb

Kevés hír lepett meg mostanában a magyar sportélettel kapcsolatosan, de amelyet pénteken este az MTV1 sporthírei között hallottam, az ritka kivételként egy jókora áramütéssel ért fel. Ekkor jelentették be ugyanis a nagyközönségnek, hogy Molnár Zoltán, eddig MOB főtitkártól megvált Borkai Zsolt elnök, mert más stílusú vezetővel  szeretne dolgozni..Molnár Zoltán_blog.jpg

Molnár Zoltán_blog.jpg     Természetesen nem Borkai elnök úrnak a döntését kívánom vitatni, hiszen nyilván ehhez megvan a joga és ő tudja, mit miért tett. Én csupán néhány mondat erejéig nosztalgiázni szeretnék arról, milyen jó volt immár három évtizede Molnár Zoltánt vezető pozíciókban megismerni, vele bármilyen szinten együtt dolgozni.

     Szerény személyem a nyolcvanas évektől kezdődően az 1995-ben bezárt Pest Megyei Hírlap munkatársaként nem egyszer megfordultam a Népstadion és Intézményei igazgatójának irodájában, ahol mindig szívesen látott újságíró voltam. Pedig nem az úgynevezett „nagy lapok” embereként jelentkeztem be a titkárságán, de ő ezt soha nem éreztette velem. 

     Később még kiszorítottabb helyzetből kellett megvívnom a napi csatáimat - aki nem volt szabadúszó, az nem tudja, mennyivel nehezebb mindenhol konkrétan az utcáról, s nem valamely szerkesztőség munkatársaként kopogtatni. Molnár úr ezekben az években is mindig elérhető volt - soha nem éreztem semmiféle lekezelést azért, mert a legkülső körre kerültem. Ez a jó munkakapcsolat folytatódott a Magyar Olimpiai Bizottságban is. A három évtizedes, folyamatosan jó emberi és szakmai kapcsolat ismeretében talán nem vehető rossz néven tőlem, hogy kicsit szomorú vagyok a számomra váratlan és ismeretlen előzmények után meghozott döntést követően.   

 Szabó Bence_blog.jpg    Az élet ezen a területen sem áll meg, ezért a legjobb szándékkal kívánok Szabó Bencének, az új főtitkárnak is hasonlóan eredményes éveket a főtitkári feladatkörben. Mivel az egész életemet az olimpiai eszme és konkrétabban a magyar olimpikonok vonzásában éltem - bizton állíthatom, hogy a legtöbb cikket magyar színek ötkarikás képviselőiről én követtem el az elmúlt évtizedekben e kis hazában! - így magától értetődő módon Szabó Bencét is régóta ismerem, akivel jó kapcsolatban vagyok. Az új helyzetben elkötelezettségemből következően nyilvánvaló, hogy az ő munkáját is igyekszem maximális ügybuzgalommal támogatni.  

süti beállítások módosítása