2013.03.08. 22:14          



 

Sebők Vilmossal együtt sok gólt várnak

 

 

 

Egymással szemben egy év híján nem, egymás mellett viszont játszottak zöld-lila rangadón: Wukovics László és Sebők Vilmos korábbi válogatott labdarúgók sokgólos FTC-UTE derbit várnak a hétvégén. Wukovics szerint sok múlik a Fradi-légiósok lelkiállapotán, Sebők pedig a félelemmentes játékot reméli a liláktól.

 

   „Az előjelek a Ferencváros mellett szólnak, az UTE legutóbbi megalázó veresége lélektani hátrány, azonban egy ilyen rangadó nem a közelmúltról szól. Szoros csatában szerintem 3-0-ra nyer az Újpest, túltéve magát a sokkon, a szurkolók megnyilvánulásán” - vélekedett a tréfát is bevetve Sebők Vilmos, a lilák korábbi válogatott játékosa.

      „Nem a táblázaton elfoglalt pillanatnyi helyezés alapján dől el a derbi, ez ennél bonyolultabb csata, amelyben azért a Fradi felé billen a mérleg. Meglepett egyébként, hogy Moniz edző a hétközi ligakupás meccsen a tervezett kezdőt küldte pályára és nem pihentette a kulcsjátékosokat, bár ő ebben a tempóban hisz, meg a támadójátékban mindenekfelett. Szerintem sok gól lesz, 3-1-re nyer a Fradi” - latolgatta Wukovics László, aki a fradista évek után igazolt Újpestre.

      A két játékos egyébként egymás ellen nem játszott derbiken, egy csapatban viszont igen, Újpesten: „nem volt egy kellemes élmény: nyertünk 3-0-ra az Üllői úton úgy, hogy kettőt rúgtam, mindössze két hónappal azután, hogy a lilákhoz igazoltam a Fraditól. Hát gólöröm, az nem volt, hisz engem minden a zöldekhez kötött” - emlékezett Wukovics László, hozzátéve: „éppen ettől féltem a Fradit, mert a hangulatot mesterségesen szítják a derbi körül, de vajon átérzik-e a külföldi játékosok ennek a súlyát?”

      „A két csapat, a játékosok persze 90 percre elfeledték a barátságot, de ölni azért nem tudtunk, az a hangulat inkább a szurkolókra volt jellemző. Én mondjuk sosem féltem, inkább feldobott a teltházas meccs” - mondta Sebők Vilmos a derbik légköréről.

     „Az Újpest kerete korántsem olyan rossz, mint azt a Paks elleni zakó mutatta. Erősségük Kabát Péter révén a pontrúgás, Vasziljevics simán beférne a Fradi kezdőjébe is, sőt 3-4 újpestit el tudok képzelni az FTC csapatában. Minden azon múlik, mennyire tojják össze magukat az Üllői úton” - hangsúlyozta Wukovics László.

 

 

süti beállítások módosítása