2013.04.04. 06:40          



Kedves Olvasóim!

2012. januárjában fiatal barátom, Somogyi Péter javaslatára vágtam bele a blog írásába, amelyet most érdekes és tanulságos tizennégy hónap után befejezni szándékozok. Itt köszönöm meg a kezdeti lépésekben sokat segítő Somogyi Péternek, később Kínyó Norbertnek, majd Roska Emese Boglárkának segítségüket, tanácsaikat. A Kedves Olvasóknak pedig az érdeklődésüket, hiszen a visszajelzések nélkül már régen feladtam volna...

Érdekes és tanulságos volt ez az időszak, igazi tanuló peridódus. Számomra komoly sikerek éppen úgy születtek, mint csalódások. Most inkább csak a szépre emlékezem. Így arra a tényre, mely szerint több tucatszor elértem egy-egy napon az ezer oldal megnyitását, a csúcsot pedig egyszeri 4.682 oldalnyitás jelentette.

Mivel úgy éreztem, amennyiben saját oldalt nyitok, (amelyet én legszívesebben egy "független, kis magánújság" névvel illetek) ott nagyobbak a lehetőségeim, így ezt megtettem még februárban. Biztató tapasztalatokat szereztem, s  mindenképpen ott szeretném folytatni. Ezért kérem azokat a hűséges olvasóimat, akik még mindig látogatják ezt az oldalt, "jöjjenek át"

                             a    JochaPress.hu

címre és tiszteljenek meg továbbra is érdeklődésükkel!

     Aki teheti - amennyiben kellemes benyomásokat szerez - kérem, hozzon új érdeklődőket is magával.

Bízva további megtisztelő figyelmükben, szeretettel köszönöm meg kitartásukat, és várom Önöket, Titeket "odaát", a JochaPress.hu oldalain.

                                                                      Jocha(Press) Károly

                                       

süti beállítások módosítása