2013.02.27. 12:22          



Fél év helyett kilenc napot töltött Amerikában

Amikor néhány napja Sári Nándor arról panaszkodott, hogy korábban olimpiai bajnokai voltak, most viszont apróhirdetésben kell reklámoznia magát, mert elfogytak a versenyzői, az is megjelent, hogy edzői pályája sikeres éveiben Kammerer Zoltán volt csoportjában a kulcsfigura. „Kamera” volt a főbizalmi, akivel - egyetlenként - Sári mindent megbeszélt. Kammerert, ezt a hűtlen embert, a csoport jolly jokerét - a sportnapilap cikke szerint - „tavaly kihúzta Fábiánné Rozsnyói Katalin a csoportjából...”

Kammerer Zoltán portré_MOB_1.jpg

                                                                   Kammerer Zoltán

     Mivel a háromszoros olimpiai bajnok a pro és kontra cikkek megjelenése idején az óceán túlsó partján volt, így csak visszaérkezése után lehetett megkérdezni arról, mi is az igazság? Hogy emlékszik ő a történtekre?

     - Eredeti tervem az volt, hogy az olimpiát követően visszavonulok és édesanyámmal együtt fél évet eltöltök az Amerikába házasodott nővéremnél, akinek két gyermeke van, és ők nem tudtak hazautazni - válaszolt az érdeklődésre Kammerer. - Mivel azonban úgy döntöttem, tovább lapátolok, így csak most nyílt módom arra, hogy anyukát kilenc napra elkísérjem Amerikába, ahol egyébként minden nap edzettem.

     - Így lemaradt erről a szóváltásról is, amelynek során korábbi edzője, Sári Nándor és jelenlegi felkészítője, Fábiánné Rozsnyói Katalin teljesen egymásnak ellentmondóan ítélte meg az Ön olimpiát megelőző szerepét.

     - Nagy vonalaiban már Amerikában is értesültem erről a nézetkülönbségtől, amelyhez csak röviden csatlakozva, mindenképpen el kell mondanom a lényeget: Fábiánné soha nem csalogatott engem sehova! Pedig már 1988. óta ismerjük egymást, pontosabban férjét, Öcsi bácsit és Kati nénit, amikor ők egyszer feltűntek Gödön. Azóta folyamatosan jó velük a kapcsolatom, de soha nem volt szó semmiféle ajánlatról! Miután párosban már elestem az olimpiai részvétel lehetőségétől, hívás nélkül odamentem Kati nénihez és megkérdeztem tőle: egy-két edzésre beszállhatnék-e a csoportjába? Amikor ez megtörtént, újabb kéréssel fordultam hozzá. Arra próbáltam megnyerni, hogy maradhassak az olimpiáig. A válasz azzal a kiegészítéssel volt igen, amennyiben feltétel és zokszó nélkül végigcsinálom, amit ő előír. Tehát sem kihúzás, sem csalogatás, sem semmiféle egyéb ráhatás részéről nem történt annak érdekében, hogy én az ő csoportjához csatlakozzak!

     - Az eredmény közismert: a két éve még a visszavonuláshoz közel állt, három MTK-beli fiatalemberrel négyest alkotva, mindenképpen bravúrnak számító ezüstéremmel zártak Londonban. Ön pedig a befejezés helyett a folytatás mellett döntött.

     - Jó a társaság, Kati nénivel együtt dolgozni pedig speciális szakmai élményt jelent. Ezért határoztam el, hogy 34 évem ellenére megpróbálom tovább versenyezni. Majd elválik, meddig bírom a követelmények teljesítését. Mindent elkövetek majd azért, hogy minél tovább az élvonalban tudjak maradni.

       

süti beállítások módosítása